Kiitos asiakkaiden
hyvistä palautteista.

Olemme saaneet hyvää palautetta mm. asiakaslähtöisestä palvelustamme, vastuullisuudestamme ja iloisesta asenteestamme.

Asiakastyytyväisyys tulokset

Kysely 12/2024

Käyttäjäasiakkaat

NPS tulos: 93 *

  • Olen aina saanut avun kun olen sitä tarvinnut. Henkilökunta erittäin ystävällistä. Paras työterveyshuolto jota olen käyttänyt.
  • Ammattitaitoinen ja asiakaslähtöinen palvelu! Osataan kuunnella.
  • Ystävällinen palvelu, hyvä sijainti, helposti tavoitettavissa (aina saa yhteyden), kiireetön ilmapiiri, siistit tilat
  • Täällä asiakasta oikeasti kuunnellaan ja autetaan. Tarvittaessa ohjataan sujuvasti myös erikoissairaanhoidon puolelle.
  • Ystävällistä ja ammattimaista palvelua
  • Todella ystävällinen ja iloinen henkilökunta joka todella välittää asiakkaan hyvinvoinnista. Asiat sujuvat aina. Ammattitaitoa isolla sydämmellä.
  • Erittäin hyvä ja joustava palvelu. Henkilökunta on todella miellyttävää. Tuntuu että asiakas otetaan todella lämpimästi vastaan.
  • Suosittelen mielelläni tuntemilleni ihmisille ja niin olen tehnytkin. Asiantuntevaa ja ystävällisiä ihmisiä aina kohdatessa.

Asiakasyritysten yhteyshenkilöt

NPS tulos: 83 *

  • Olemme pienenä yrityksenä vaihtaneet työterveysasemaa ja kaikki on toiminut hienosti. Laskut ovat selkeitä ja meidän on hyvin huomioitu koko ajan ja saamme asiakaspostia kuulumisista. Nyt tuntuu, että on toimiva työterveys!
  • Lääkäri ja hoitaja-ajat saa nopeasti. Nettiajanvaraus hyvä.
  • Kaikki on mennyt sujuvasti ja jätin 10 antamatta, että jää seuraavaan kyselyyn vielä petrattavaa 😊 😊
  • Tarvittaessa saatu nopeaa ja joustavaa palvelua.
  • Teette asioita erilailla, kuin isommat toimijat. Teidän kanssa asiointi on helppoa, koska aina saa jonkun ihmisen kiinni, kenen kanssa asiaa saa hoidettua. Sekä joustavuus on yksi teidän vahvuutenne.
  • Kiitokset koko teidän tiimille, teette hyvää ja tärkeää työtä!
  • Olen aina saanut hyvää palvelua teiltä. Ensimmäistä kertaa kuuden vuoden aikana minulla on kunnollinen työterveys. Teiltä olen saanut mm. hyvin muistutuksia ja palveluihin pääsy on ollut helppoa ja nopeaa. Yksi tärkeä tekijä suosimiseen on se, että yritys sijaitsee keskustassa ja on paikallinen.

Oma henkilökunta

NPS tulos: 100 *

Mikä on NPS?

NPS eli Net Promoter Score on yksi eniten käytetyistä asiakaskokemuksen ja suositteluhalukkuuden mittareista. Se mittaa asiakkaan suositteluhalukkuutta ja tyytyväisyyttä yhden kysymyksen avulla: Kuinka todennäköisesti suosittelisit palvelua kaverillesi tai kollegallesi?

Kysymykseen vastataan asteikolla 0-10, jossa 1 tarkoittaa erittäin epätodennäköistä suosittelua ja 10 erittäin todennäköistä suosittelua.

* NPS-tulos lasketaan vähentämällä arvostelijoiden prosenttimäärä suosittelijoiden prosenttimäärästä. Tulos sijoittuu välille -100 (ei yhtään suosittelijaa) ja 100 (ei yhtään arvostelijaa).

Toteutamme vuosittain käyttäjäasiakkaille, yritysten yhteyshenkilöille sekä omalle henkilöstölle kohdennetun kyselyn. Kyselyn tuloksia hyödynnämme toimintamme kehittämistyössä.

Asiakkaitamme